Archiwum dla Listopad 2008

28
List
08

przesilenie zdecydowanie przesilne

Nie jest dobrze. Jest kurwa niedobrze. Strasznie niezadobrze jest.

No. Napisałem powyższe, ponieważ jakiś artysta [chyba?] ostatnio tłumaczył wpis o swojej płycie na moim blogu poprzez guglowego translejtora. Nie jestem dobry z angielskiego [ba! chujowy jestem!], ale coś tam rozumiem. Po przeczytaniu moich wpisów przetłumaczonych na angielski… nic nie rozumiem. Tak więc postanowiłem napisać coś jeszcze bardziej niezrozumiale niż zwykle, niech się sofcik pomęczy.

No. Optuję za kolejną przerwą w nadawaniu. Co Ty na to? Tak sobie poprzerwuję, spauzuję netmuzycznie i ogólnie lekko się odsunę od blogowania. Przesilenie bowiem jesienno-zimowe w tym roku jest spotęgowane nawarstwieniem się przeróżnych okoliczności nieprzyrody, więc kompletnie jestem pusty jak… chuj i weny na wpisy o muzyce mi brak. Weny wogóle, bo nawet metaforyczne „pusty jak…” mi nie wychodzi i jadę wulgarem, za co nie przepraszam, bo to mój blog jest.

Chęci brakuje też. Daję więc sobie siana z tym zakątkiem sieci na jakiś czas. Jak raz na jakiś czas. Zwyczajowo się muszę zresetować w temacie.

Ale wrócę, o ile się wcześniej nie przekręcę.
Pozdrawiam
EmEliX

PS. bonusa muzycznego nawet mi się nie chce załączać. Teraz u mnie leci Arnino- kto chce, znajdzie sobie link do tego niebywałego czilałtowca. Sprawdź goodnetlabels. Wesołych Świąt?

25
List
08

brysk, na koniec cyklu- nieaudionetowy

Stąd.

Miałem napisać o ska, ale nie przepadam za ska.

Oprócz Messer Banzani. Znasz?

22
List
08

brysk

Tym razem fajniutki. Stąd. Pa.

Fajny, nie?

19
List
08

brysk

Co, nie mogie? Mogie przecież.

Chyba najgorszy z dziś prezentowanych brysk.
Co to brysk? Teledysk. Czemu „brysk”? Nie wiem.

A o Endlos tu już było.

19
List
08

brysk

No co? Mogę sobie tytułować wpisy tak, jak chcę.

Dziś jak widać przyszedł czas na teledyski- tym razem z płyty stąd, a dokładnie to to.

Jeśli liczysz, że na netmuzyce pojawi się w najbliższym czasie coś niemelancholijnego, to się mylisz :/

Toteż pozdrawiam, może jeszcze coś znajdę w brudnopisie. Pa.

19
List
08

brysk

Czyli z cyklu: nakarmić bloga.

Otóż wojdadin [wojd1] na swoim blogu dziś zapodał psychodeliczy brysk, czym przyczynił się do niniejszego wpisu… który by nie powstał, chociaż też chciałem zapodać brysk, ale nie miałem nic na jego temat do powiedzenia.

To jest kawałek z tej płyty. Bardzo zresztą dobrej.

No i tyle.

11
List
08

no comment #17 [ambient guitar]

Dennis Moser – Approaching The Maritime [mandorla003]

01. River And Sea
02. At The Tidal Flats

click on cover to download. thx to pga.



autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


%d bloggers like this: