25
Paźdź
08

z dwóch wiadomości dziś pierwsza

Z jakich wiadomości? Otóż z wiadomości, które otrzymałem na swoją skrzynkę użytkownika największego muzycznego socjala, czyli last.fm. Przytoczę rzecz w oryginale, jeśli pozwolisz:

WoW!!……… that was a good number of plays!!
I hope you liked our music,you can check us at Jamendo, here:
http://www.jamendo.com/en/album/28800
And we will be releasing the original album soon. Our next album will have our friend A C Hill contributing who works with Jack de Johnette, John Surman & Ben Surman.
Many thanks for listening
Tracing Arcs x

No. Zaiste. To ja dziękuję. Owszem- znam całość z jamendo. Znowóż poprzez bloga ccm. Owszem, słucham tego ostatnio w kółko. Znowóż bowiem trafiony zatopiony, chociaż w żadnym stopniu nieodkrywczy i wręcz poprawny jedynie to sound.

Ale, jak Ci już pewnie wiadomo- to nie jest blog dla szalonych ludzi! Dźwiękowej Ameryki tutaj nie odkrywam i raczej się to nie zmieni… No, chyba że czasem, dla odmiany.

Coś szczególnie mi podeszło? Owszem- odpływający, klimatyczny, tripowo-jazzowy Through a glass darkly (sarajevo mix), czyli murowana niesencja.

A reszta? Generalnie- tripowy czilałt, kochanie!

PS. Może nawet jutro napiszę o kolejnej wiadomości, również dotyczącej netaudio, ale z zupełnie innej mańki. To, czy jutro [i to, czy wogóle] uzależniam jednak od subiektywnej oceny tego, czy warto i czy mi się będzie chciało.

Właśnie.

Prawdopodobnie nie pobudziłem Twojego apetytu na następny wpis, ale jeśli nic nie stoi na przeszkodzie- odwiedź proszę netmuzykę w najbliższym czasie.

Tymczasem: dziękuję, pozdrawiam, kłaniam się i do usług
emeliks


4 Responses to “z dwóch wiadomości dziś pierwsza”


  1. 1 ja-prozac aka uglylikeshit
    niedziela, 26 Październik 2008 o 00:58

    Cza się chwalić. Artysty do ciebie piszą, liczy się.

    No i spokojnie, ja tam czekam na kolejnego niusa na twoim blogu.

  2. piątek, 07 Listopad 2008 o 22:56

    zaangażowane te chłopomaniaki
    myślałem, że pójdą głębiej w absurd i zlewę, a tu takie socjoligiczne anal-izy…

    cóż. electro w moich uszach broni się jedynie tekstem. ten mi się nie podoba, szczerze mówiąc. może dlatego do mnie nie trafia, że daleko jestem od klimatów technowsiowych? chociaż kilkanaście lat temu UWIELBIAŁEM techno, szczerze!

    lepsze są moim zdaniem pieśni typu „ogród”, nawet moja córka się śmieje, jak tego słucha [w moim wykonaniu- śpiewam jej przy kąpieli :]

    ale spoko.
    dawać chłopoki!

  3. piątek, 28 Listopad 2008 o 23:43

    http://pga.blox.pl/2008/11/Polska-elektronika-do-sciagniecia-lukeing-forward.html#ListaKomentarzy

    to jest właśnie ta wiadomość, o której miałem napisać, a nie napisałem.

    zaginie. to dobrze.


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


