14
Paźdź
08

zasłuchałem się na dłużej, dawno tak nie miałem

Zasadniczo na jamendo jest chałka i chałwa. W większości i generalnie. Dlatego nie zagłębiam się zbytnio w przepastne zbiory tegoż projektu [wg informacji na moim profilu mam nieprzesłuchanych jeszcze 12.417 albumów], ograniczając się do informacji o co zacniejszych dziełach od nielicznych blogerów. Ostatnio zassałem sporo za pośrednictwem ccm i teraz powolutku przesłuchuję.

Wczoraj rozpakowałem plik z płytą zespołu Blue Swerver. No i słucham do dziś, już chyba dwudziesty raz…

Melancholijnie gra ten zespół; jesiennie, kameralnie. Popowo, jazzowo, elektronicznie i akustycznie zarazem. A wokal gość ma zajebisty, zgadzam się!

Najlepszy kawałek? 3 są ekstra: New Day [lekko dubujący song], Zinedine Zidane [swingująca pioseneczka z rewelacyjnym refrenem] i Aston Martins [zamykający płytę nu-jazzowy chill-out].

Pyszna płyta. Dawno nie słyszałem tak dobrej netaudio-produkcji, serio! Klikaj więc na okładkę i ssij, bo warto.

4 Responses to “zasłuchałem się na dłużej, dawno tak nie miałem”


  1. środa, 15 Październik 2008 o 23:54

    Faktycznie dobra plyta. Dzieki za „tralowanie” dla nas :-) Sciagam te plyte i pojade wstecz po Twoim blogu.

    Pozdrawiam :-)

  2. czwartek, 16 Październik 2008 o 21:58

    dziękuję i zapraszam do szperania!
    po to właśnie tworzę netmuzykę- wpisy mają się nie starzeć. każdy jest okraszony muzyką.

    no- prawie każdy :)

    pozdrawiam
    emeleke

  3. piątek, 17 Październik 2008 o 00:00

    w przypadku chiptunesów liczę jednak na szerszy target, dlatego są na początku :P

  4. wtorek, 21 Październik 2008 o 17:05

    zajebista plytka. za to lubie netmuzyke :)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

wpisy które rządzą


