05
Paźdź
08

netmuzyki nadal słuchaj

Czasami bowiem mam ochotę coś napisać i opublikować w sieci. Zwłaszcza wtedy, gdy coś mną zawładnie. No i akurat dziś mam powód:

Napotkałem wielowymiarową kalkę, kalkę na uszy. Jest i Chumbawamba we wcieleniach sielsko-anarchistycznych, jest Cranberries [chyba tak to się pisze?], jest Pink Floyd, jest nawet mniej basowy Nick Cave. Jest lekko patetycznie, cokolwiek bógwiejak i na dodatek sentymentalnie jest. Do tego dochodzi rewelacyjna produkcja, brak niedociągnięć realizacyjnych, niegłupi pomysł i… ogólnie perfekcyjny album. Chociaż alternatywny.

A co pokrótce o albumie ma do powiedzenia wydawca? [WM Recordings, nazwa- wyznacznik sama w sobie]: „An electronic-organic-independent-pop-alternative-folk-ambient album, not more or less”. Nie sposób się z tym nie zgodzić.

PS. Przyzwyczaj się proszę do tego, że pisać będę niewiele. Za dużo netaudio słyszałem, żeby jarać się byle czym. Dlatego jeno rzeczy godne i zacne wrzucę w cykl no comment, a te wymagające szczególnej promocji [jak niniejsza] opiszę jak teraz, gdy nawiedzi mnie chęć. Barachłem zajmować Twoich uszu [i trzewi] nadal nie zamierzam, skoncentruję się na esencji najlepszej, co najlepszym przykładem będzie 10, najlepsza niesencja. Bo unikalnie jubileuszowa. A jeden numer z tej płyty na dziesiątce się znajdzie.

Bo uwielbiam pisać. Momentami. A jak chcesz rzecz sciągnąć, to klinij na powyższą okładkę. Dziękuję.

Tak czy owak- się jeszcze dzieje tu. Coś.

3 Responses to “netmuzyki nadal słuchaj”


  1. Niedziela, 05 Październik 2008 o 21:00

    napiszę se kometarz, dla wybitnie zainteresowanych: następna niesecja powstanie z wyłącznie najlepszych utworów netaudio, jakich doznałem. oczywiście jest ich kilkaset, ale wybieram te naj, a dodatkowo muszą mieć spójną tą… coś wspólnego, bo inaczej to selekcja daje dupy. no i brakuje mi dwóch numerów łaczących [brakowało trzech, ale meanwhileproject pomógł] elektronikę z żywym graniem. zamierzam zakończyć cykl niesencji naprawdę ZAJEBISTYM występem.

    tralala!

  2. 3 pga
    środa, 08 Październik 2008 o 15:44

    posluchalem, zaprawde swietne granie, masz talent do wynajdowania perelek


Skomentuj

autor

linki które rządzą


