27
Czer
08

Lutek solo

„-Jo Lutek!
-No cześć.
-Weź zapodaj jakiś beat!
-Ale jaki?
-Taki kurwa wiesz- przeszywający.”

BEZ GRAFIKI TYM RAZEM, BO TO GWAŁT NA PATRZAŁACH; NETMUZYCZNA ESTETYKA MIĘ NIE POZWALA.

Lutek jest lub nie jest pewnie chory, natomiast na pewno jest lub nie jest za to zdrowo pierdolnięty.

To pewne. Jak to, że mamuty wyginęły.

Sprawdź majspejsa lutkowego, a przede wszystkim numer Z całej pety, który to utwór zapodał swego czasu w swojej audycji Ubunoir. Stamtąd Lutka wyhaczyłem i mnie raz na jakiś czas na nogi twórczość jego stawia.

A więcej krajowej destrukcji dźwiękowej posłuchasz w netlabelu By?em Kobieta.

„2-0-0-8 pamiętna data
to wtedy mieszkałem na warszawskich Kabatach
słuchałem płyt z albumami Kata
czy Ty też miałeś metala za brata?
bo ja nie- słuchałem Kata z własnej woli
chociaż stary burzył się, że mi nie pozwoli”

PS. Jak zaczniesz plonsać to pozdrawiam!


5 Responses to “Lutek solo”


  1. sobota, 28 Czerwiec 2008 o 19:45

    polecam to:

    poszukaj kota i pinkpunk. Dobrzy sa.

  2. sobota, 28 Czerwiec 2008 o 21:39

    a ja sobie czytam te komentarze.. a w tle THE COURT OF THE CRIMSON KING! akurat mi się zapodało na last.fm, gdzie tylko Gonga chciałem posłuchać starego, dobrego… Ale ów numer o którym mowa…. No nie, nie staje mi przy nim, ale…

    Joj!

    Spasiba. ziomy!

  3. sobota, 28 Czerwiec 2008 o 22:10

    ja-prozac+uglylikeshit+wymyśl-sobie-please-jakąś-krótszą-ksywkę-ziom:

    [inaczej- ostatnio sieknąłem książkę Praczeta, gdzie występował CiutLudź o imieniu: Nie-tak-duży-jak-Średniej-Wielkości-Jock-ale-większy-niż-Ciut-Jock-Jock]

    straciłem kurwa wątek…

    aaa! dobry pink punk! i ja lekko z punka pochodzę, że se nie myś! ale- dobry punk to punk po poslq, poezją powinien być rodzimą okraszony! pink punk jest kosmo, a kosmo to nie punk, zważ #%^ czy jak Ci tam.

    acz faktycznie no-fi, się ukryć nie daje ;)

    ps. istotnie. są momenty…


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


