05
Czer
08

Lansik

Doczekałem się! W tradycyjnych mediach pominięto netmuzykę okrutnie [choć wspomniano na koniec, dlaczego] ale dzięki ostatniej niesencji w pewien sposób można o nas [tj. mojej stronie i o mnie] usłyszeć.

Tutaj, mianowicie; w podkaście Moje małe radio.

Zapraszam do wysłuchania i być może częstszego odwiedzania strony gaduły Wociecha.

Fajnie :)

1 Response to “Lansik”


  1. piątek, 06 Czerwiec 2008 o 06:16

    Komentarz ów będzie trochę cross-blogowy bo komentuję wpis emeliksa na stronie Mojego Małego Radia :P.

    Polecam moje muzyczne odcinki: #16 z klimatyczną muzą puszczoną praktycznie bez gadania (ale trochę jednak gadam :P) oraz #23,w którym główną rolę odgrywa artystka zwąca się Ruth Theodore.

    Znam ten ból związany z kanałami w czytniku rss :]. Ale idzie się do tego przyzwyczaić o ile są to kanały stricte tekstowe tzn nie zawierają żadnych podcastów, muzyki itp. Bo tekst można szybko przeskanować natomiast z dźwiękiem już tak hop siup nie będzie.

    Co do słuchania w pracy to zależy czym się zajmujesz. Ja np katuje podcasty w pracy niemiłosiernie :]. Polecam jeszcze http://www.masakrytyczna.com. Jeśli ten podcast nie przekona Cię do polskiego podcastingu no to sam już nie wiem co może Cię do niego jeszcze przekonać ;).

    Przede wszystkim trzeba podejść do tego z dystansem bo podcast = amatorka. I to jest właśnie jego piękno :].
    Pzdr


Skomentuj

autor

linki które rządzą


