15
Maj
08

pociąg/ wpis samczy

Rzadko ostatnio jeżdżę pociągami. Bardzo rzadko. Ale jak już jeżdżę- wzrok mój szuka pociągających kobiet.

Są! Dżizas- jakie my mamy w tym kraju ładne kobiety!

Siadam, przerzucam na plajerku (lekko szpanerskim, choć nie od apple’a)- co by tu posłuchać? Drum’n’bass, coby wszyscy słyszeli spoza moich słuchawek, że mają do czynienia z debilem w ciemnych okularach? Housik fajny, gdzie umcy-umcy? Czy może jakiś niesprecyzowany, acz głośny rock, cobym jakoś dotarł do tych studentek i licealistek?

Bo dźwięki dopływające ze słuchawek są dla nich tak samo ważne, jak strój, fryz, stan dłoni i mimika. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Więc ok- gitary!

A na moim plajeku wyłącznie netaudio. Zero ściemy, serio- wyłącznie, od prawie półtora roku.

Dziś celowo zasiadłem na przeciwko laski, która miała grubo pomalowane pazury i lekką trwałą. Szatynka. Raczej pulchniejsza, ale bez zarzutu. Natomiast lakier był CZAAAARNY! O tak! Ja: ciemne okulary, tu luk- tak, spojrzenie na Falenicę, tu luk, a w słuchawkach to:

Mam pewien problem z shoegaze’m na słuchawkach- zupełnie głupieję po paru minutach. Ściana dźwięków wykrzywia moją twarz, panna z przeciwka boi się- krzyczy! Współpodróżni interweniują, przybiega konduktor, żąda biletu, potem dowodu- nie mam dowodu- pociąg się zatrzymuje, oblegają mnie homoseksualiści w mundurach, każdy ma przypasaną pałę! Atakują mnie nimi, pazurzasta laska z przeciwka klaszcze z uciechy, obnażając szpiczaste siekacze; boję się, ciało odmawia posłuszeństwa i spierdalam do kibla, ale kibel jest zajęty- koleś musi przed egzaminem wciągnąć przecież choć piędziesiąteczkę! Hamulec bezpieczeństwa- lecz po co! Przecież stoimy! Drzwi są zastwione- uciekam więc do tyłu składu ścigany przez starsze panie, którym nie ustąpiłem miejsca; a przecież dźwigam nielekki komputer; komputer upada, wysypują się z torby zdjęcia pomalowanych paznokci, na CZARNOOO! Ziobro dzwoni do maszynisty! Na peronie pułapka, są i rodzice panny i reporterzy!

Na szczęście można to wyłączyć. Choć- gdyś spiący- polecam w pociągu: a zaśnij!

PS. Czasem nazywają taki rodzaj muzyki dream-pop-rockiem.

_______________ EDIT 16.05.08 _______________

Musiałem poprawić literówkę, więc przy okazji zamieszczę bonus w postaci króciutkiego teledysku.

Przed Państwem zespół A Beautiful Machine w utworze „Crowded Skies”, pochodzącej z płyty „Home” wydanej przez netlabel Embryo Recordings!

A link do zip’a płyty znajduje się powyżej… Miłego odbioru!


6 Responses to “pociąg/ wpis samczy”


  1. 1 MarcinJankowski
    piątek, 16 Maj 2008 o 09:46

    do wyszkowa pociągiem czy coś się zmieniło?

  2. piątek, 16 Maj 2008 o 11:46

    do wyszkowa autem, pociągiem wczoraj do stolicy!

  3. piątek, 16 Maj 2008 o 20:18

    Czytało mi się to wspaniale :) Słucha się też.

  4. poniedziałek, 19 Maj 2008 o 12:38

    gratuluje wynalazku, posluchalem, to bardzo zacne granie! prosze o wiecej…

    tak na marginesie: jak szare by bylo zycie gdyby nie pkp…

  5. poniedziałek, 19 Maj 2008 o 21:13

    więcej, powiadasz…
    będzie więcej, ale z czasem
    teraz bowiem poginam z ósmą niesencją
    dorywczo, bo praca zarobkowa mnie zdominowała ostatnimi czasy…

    ale idzie ku lepszemu
    czego Tobie i wszystkim z serca życzę!

    i pozdrawiam
    mlx

    ps. jutro jadę pociągiem ;)

  6. 6 ccm
    czwartek, 25 Wrzesień 2008 o 21:58

    Fajna płyta. Zwłaszcza nr.1 sympatycznie walcowaty.
    Lecę po bilet na PKP ;)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


autor

wpisy które rządzą


%d bloggers like this: