10
Kwi
08

a teraz z zupełnie innej beczki

Jak mi się uda, to się spotkamy- 182 cm, ktrótko ostrzyżony [wczoraj, baaardzo krótko] to ja. I nie w dresie.

KONFERENCJA

Myślę, że jak akurat będziesz we stolycy, to warto zajrzeć i wysłuchać. Zwłaszcza wywodu pana z ZAIKS, czyli o co tu wreszcie z tą muzyką darmowo-nie darmową chodzi w tym kraju co nad Wisłą.

PS. ów TAKI netlabel co miał spowodować długotrwałą przerwę– rozczarował mnie nieco. Chyba zostanę przy rozpływaniu się nad konkretną płytą/ artystą ewentualnie, niż ocenach rzeczy wtórnych, miałkich i nijakich… A tak będę musiał zrobić tym razem- przecież obiecałem [córka mnie uczy konsekwencji ;].

Pozdro netaudiofani!

0 Responses to “a teraz z zupełnie innej beczki”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


