07
Kwi
08

pauza, ale konieczna

ponieważ dopadłem TAKI netlabel, że MUSZĘ. A do przesłuchania mam 18 rilejsów, więc hoho! Co jednak w tym najgorsze- pierwszy z brzegu mi się zapętlił na dobre i nie mam zamiaru go dziś przestać słuchać…

To nie wróży najlepiej, więc prawdopodobnie będę porcjował recenzje, ale że lubię cyzelować wpisy przed opublikowaniem [prócz takich zapchajdziur jak np. ta, którą wemituję właściwie bez sprawdzania] to najbliższy konkret za 2 tygodnie ;]

Póki co- zasięgnę do brudnopisu [zwanego w nowym, dziwnym i lepszym wordpressie draft’em od niedawna- ile ja się tego naszukałem!] i zapodam teledysk netlabelowy. Dobry i zdrowy, bo drum’n’bass-owy. Konkretnie zrealizowany [jak na amatorkie, rzecz jasna] i czarno-biało-kolorowy. Onże:

Hmmm… Oprócz tego, że widzisz ten filmik to jeszcze dodatkowo może Cię trafić szlag, że nie działa znów ten jutub jak trzeba. A to widzisz- moja wina :( Zastosowałem się bowiem do porady kumpla Krzysiaczka i skorzystałem z poprawiacza. No i masz.

A skąd muza ta? Stąd– niech Ci umila czas bez wpisów na netmuzyce!

Za cierpliwość z góry 100-krotnie dziękuję, obiecuję o GRUBYM bicie w czasie najbliższym i generalnie… Byle do lata!

3 Responses to “pauza, ale konieczna”


  1. środa, 09 Kwiecień 2008 o 09:20

    a ten tlusty netlabel to w jakiej sie muzyce specjalizuje? bo jak w drumach to ja nawet cwierc wydawnictwa bym nie zmeczyl… powodzenia ;)

  2. środa, 09 Kwiecień 2008 o 20:14

    zacząłem pisać odp. na twoje zagadnięcie… i wyszedł mi materiał na wpis. dzięki za inspirację, postaram się go zamieścić niebawem!

  3. wtorek, 15 Kwiecień 2008 o 23:21

    to zabieram się zatem do konsumowania produkcji z pod znaku Konsum :) bardzo pozdrawiam… bardzo…
    mw


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


