22
Lu
08

na leniucha cz.3

Po czołowym zderzeniu z awangardą naszło mnie na alternatywny pop. Bo dlaczego by nie pop? Pop jest dobry na wszystko, a już zwłaszcza ten niezależny. No i znalazłem na twardym niestare dwie płyteczki pewnego duńczyka…

Netlabel: Starving but happy!
Wykonawca: Multi-Panel
Tytuł: M [download please!]
Czas: 11′:45″
Najlepsze utwory: Twenty Days, You’re Still Here
Opis leniucha: minimalnie, nie nachalnie, z wokalami [kobiecy- bjorkopodobny].

Netlabel: Test Tube
Wykonawca: Multi-Panel
Tytuł: The Door [tube108 – download please!]
Czas: 17′:20″
Najlepsze utwory: Radio, August, Combined Organs
Opis leniucha: minimalnie, nie nachalnie, bez wokali [prawie]. Melodyjnie i harmonijnie.

Okładkę do pierwszej z płytek znalazłem jedynie w wielkości nie nadającej się do zamieszczenia na netmuzyce. Takie tam gałęzie na tle błękitnego nieba… Właściwie nie ma nawet o czym mówić. To nara.

6 Responses to “na leniucha cz.3”


  1. Niedziela, 24 Luty 2008 o 00:47

    Przyjemny ten multi-panel, aż foldery swoje popowe odkurzyłem ale w nich tylko playme i pureape w miażdżącej większości i mniej pop, 80’s electro bardziej,ale fajne mimo to. Tutaj można sprawdzić http://www.archive.org/details/ac010 Nara.

  2. Niedziela, 24 Luty 2008 o 11:49

    przesłuchałem tę epkę playme…
    na pewno już kiedyś miałem z nią do czynienia
    i podobnie jak wcześniej- nie przekonałem się do tych nut :(

    pop jak widać niejedno ma imię!

  3. poniedziałek, 25 Luty 2008 o 22:21

    michał, kochany!
    weź zrób coś z tym, że nie mogę skomentować Twojego audioterroru!
    dłużej tego nie będę tolerował! a hasła na bloggerze to ja sobie już nie przypomnę…

  4. wtorek, 26 Luty 2008 o 17:55

    Mówisz – masz! Powinno być ok! Pozdrawiam!

  5. wtorek, 26 Luty 2008 o 21:47

    będzie ok. pozdrawiam również!

  6. czwartek, 28 Luty 2008 o 20:00

    Stokrotne dzięki za food’a! Co prawda dopiero zasysam, bo przed chwilą odnalazłem, przypadkowo na starą stronkę zerkając, ale wierzę, że jest git ;) Food, krush, cut chemist i inne shadowy, jak cokolwiek masz w zanadrzu zapodawaj natentychmiast ;)Sporo ostatnio setów zasysam, szczególnie z bendingcorners.com i laid-back.be to i owo pewnie kiedyś powrzucam. Sam sprawdź, dużo fajnych około-jazzowych dźwięków, szczególnie na bendingcorners.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


