02
Gru
07

Comfort Fit – Forget and Remember LP [tdrlp02]

No i znowu zrobiłem to samo, choć przecież już nie raz obiecywałem sobie, że już nigdy! Więc zamiast wczoraj- wpis czytasz dzisiaj. Albo nawet jutro, chociaż to już nie ode mnie zależy… Tyle tytułem wstępu. Teraz będę starał się odtworzyć wczorajsze rozważania dotyczące space-hop’u.

Wczoraj już wydawało mi się, że wiem co to za „gatunek”, dziś znowu nie bardzo. Ale może to dlatego, że wczoraj kilkakrotnie słuchałem Forget and Remember, a dziś ani razu? Wiem tylko, że: nie jest to ani trip-hop ani abstract hip-hop. Nie do końca jest to downtempo i nie całkiem nu-jazz. Natomiast space-hop powstaje, gdy to wszystko powyższe jest razem wzięte, wymieszane i wstrząśnięte.

Nie wiem, kto wymyślił tę nazwę i nie jestem pewien, czy się ona przyjęła w szerokim świecie- mimo wszystko mi się podoba. I na swój sposób oddaje to, co proponuje Comfort Fit na tej siedemdziesięciominutowej płycie.

Oj, ale to czasu leżało na twardym… Zakurzyło się, netlabel zamknęli w międzyczasie, córka mi się urodziła i niedługo kończy 2 lata :) Żartuję? Przesadzam? No, może trochę.

A czemu tak długo leżało? Bo rzadko tej płyty słucham. Trudna jest. Niełatwa. Ciężko przyswajalna. Wymagająca. Aleee! Zarazeeem: wkręcająca. Absolutnie profesjonalna. Znakomicie zrealizowana. Nowatorska. Udana.

Co ja wczoraj jeszcze o tej płycie… Na pewno coś o niesencyjnych numerach- przede wszystkim Remember Something I Forgot, który to kawałek koniecznie musi się na jakiejś Niesencji znaleźć, ale zawsze spada z plajlisty z tych samych powodów co numery Aphilas wyrwany innym utworom z LP’ki nie funkcjonuje samodzielnie i już! Ponadto co…

Wiesz co? Przeczytaj po prostu tę recenzję sprzed ponad dwóch lat- jest moim zdaniem wyczerpująca, co się będę wysilał ;) Niech Ci wystarczy, że SZCZERZE polecam! I zapraszam do zasysania: albo pojedyńcze numery przez http z last.fm [co oznacza 20 kliknięć], albo paczkę przez ftp ze strony scene.org. Elo!


5 Responses to “Comfort Fit – Forget and Remember LP [tdrlp02]”


  1. środa, 02 Styczeń 2008 o 18:10

    rewelacyjna rzecz,
    gratuluje takiego znaleziska ;)
    i proszę więcej takich dźwięków

    pozdrawiam

  2. środa, 02 Styczeń 2008 o 20:42

    więcej:

    http://www.comfortfit.de/downloads/
    spiesz się, w każdej chwili może być za późno ;)

    no i wersja mp3 muzyki CF z winylu
    http://www.comfortfit.de/comfort-fit-never-look-back-ep-out-now/

    a jak coś jeszcze znajdę, to zapodam, wierz mi :)

  3. 3 hardliner777
    piątek, 23 Maj 2008 o 04:02

    Hi there,

    can someone help me to translate this text in english?

  4. piątek, 23 Maj 2008 o 22:01

    @ hardliner777

    sorry, my english is very poor… maybe three adjecives are enough?

    1. hard (to hear all the stuff)
    2. professional (production and sound)
    3. candid (I recommend that lp!)

    I don’t know that points are correct, but it’s all what I may do to you in this case.

    Regards
    emeliks

  5. 5 hardliner777
    wtorek, 05 Sierpień 2008 o 23:13

    ahh! thank you emeliks.


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

