16
List
07

Aerotrio – Aerotrio [PCR031]

Zgodnie z obietnicą- przez najbliższy czas będę pisał treściwie. Postaram się jednak nie chaotycznie i mimo wszystko wyczerpująco. Uwaga- start!

AeroTrio, brazylijskie, jazzowe. Sekcja rytmiczna [bębny i gitara basowa] wspomagana przez klawisze. Dość ascetycznie, ale momentami chłopcy ocierają się o wysoki poziom. Mocne 6/10. Lotnością i słuchalnością płyta może nie dorównuje innemu wydawnictwu Pharmacom Records, ale latynoscy muzycy są na dobrej drodze.

Dodatkowym bonusem, oprócz naturalnie  jest możliwość pobrania dzwonków na komórę. No i obejrzenia amatorskiego teledysku.

PS. Chodzi mi po głowie zmiana wyglądu strony… Ktoś zainteresowany pomocą?

Taaa, jasne… ;)

5 Responses to “Aerotrio – Aerotrio [PCR031]”


  1. Niedziela, 18 Listopad 2007 o 14:14

    helou,
    ja bardzo chętnie bym pomógł, ale zupełnie się na tym nie znam :D żebyś jednak nie pozostawał w przekonaniu, że nie ma chętnych do pomocy! :) jednak w tym wypadku chęci to za mało!
    powodzenia!
    michał

  2. Niedziela, 18 Listopad 2007 o 18:20

    hej,
    z pharmacoma ostatnio coś nawet wrzuciłem, nie wiem czy sprawdzałeś SuperStar JC,
    poza tym myślę, że powinieneś zajrzeć na http://www.dharmasound.com/catalog.asp
    możesz znaleźć coś ciekawego (ja już znalazłem)

    i koniecznie przesłuchaj sobie foolcuta, którego 3 epki już umieściłem na good netlabelsie
    Słowak jest niesamowity, na serio

    a Aerotrio – Aerotrio, na pewno ściągnę, bo ostatnio często „siedzę” w klimatach bossa nowej

    pozdrawiam

  3. Niedziela, 18 Listopad 2007 o 19:41

    jesteście qrwa kochani :)
    serio- dziękuję!

    a ja sobie dzisiaj przypomniałem coś zgoła nie netowego- art of noise.

    jak miałem lat kilkanaście nosiłem ksiązki do technikum w wojskowej kostce [plecak taki] z napisem Art of Noise wykaligrafowanym korektorem białym. niewiele osób wiedziało, że to zespół- reszta uważała, że to po prostu moje credo :) fakt, pionierem elktroniczego noise-beatu byłem w tym okręgu… łezka mi się zakręciła.

    dziękuję ziomy!

  4. Niedziela, 18 Listopad 2007 o 19:50

    och, i jeszcze personalnie:

    @michał- ładny nowy look :) choć oczojebny, nie zaprzeczaj!

    @matam- aerotrio to nie bossa, k-sażalenju. to raczej taki brazylijski Puch. poszukaj Puchu na netmuzyce, chyba, że już znasz? a dharmasound przezacne! foolcut? czeka na swoją kolej na niesencji. i zaprawdę- dobrą człowieku odpierdzielasz robotę! dooobrą!

  5. Niedziela, 18 Listopad 2007 o 21:13

    owszem, taki trochę wy-razi-sty, ale na jesienną słotę taki właśnie miał być ;)
    pamiętam, jak na swojej kostce miałem w podstawówce napisane „the prodigy”, nosiłem też nasprayowany znak radioaktywności (byłę tym samym trendi fakni dżezi i grółwi, nie?;). ale nie to było najżetakpowiemnieprawdopodobne… wykaligrafowane niemalże – również korektorem – dumne „GOA” :D wtedy mój starszy kolega „wprowadzał” mnie w tego typu brzmienia :D heh, cóż to były za czasy…
    ściskam!
    miejcie się nieźle…
    michał


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

wpisy które rządzą


