14
List
07

Przydługaśność o niczym + trochę muzyki.

WSTĘP _

Jeśli nie masz czasu w tej chwili- nie czytaj dalej. Dokonałem bowiem wpisu lektura którego może Cię wyczerpać nieco. Jeszcze gorzej, jak masz co robić, bo na przykład jesteś w pracy, albo co… Odejdź więc, ale wróć później, wieczorem może? Jutro?

Jesteś? To zanim zaczniesz czytać włącz sobie podkład dźwiękowy. Będzie fajnie, nastrojowo.

02.11.2007 _

 __Dawno nie powaliło mnie żadne netaudio. Wszystko jest takie sobie. W najlepszym przypadku.

__Muchy odmówiły zamieszczenia swojej „Galanterii” na kolejnej Niesencji [a ma to być składak wyłącznie po polsku]. Otóż: „[…] propozycja byłaby jak najbardziej atrakcyjna, gdyby nie fakt, że „galanteria” w nagranej od nowa wersji będzie najprawdopodobniej singlem promującym nasz nadchodzący debiut płytowy. Dlatego problem dotyczy nie tyle licencji i praw, ile po prostu chęci uniknięcia nieporozumień i dwuznaczności – wersję znaną z last.fm zamierzamy po prostu traktować jako stare demo i nie wykorzystywać jej już nigdzie. Liczymy na zrozumienie, bo trochę przykro nam odmawiać… Póki co, ogromne dzięki za zainteresowanie i serdecznie zapraszamy do zapoznania się z płytą – premiera jeszcze w listopadzie…”

__Powodzenia!

__Spisek nie odmówił :)

05.11.2007 _

__Próbuję znaleźć zespół, który mógłby zastąpić Muchy na Niesencji- na razie nie jest dobrze. Dostępnej legalnie i za darmo nie-elektroniki w wykonaniu krajowym jest jak na lekarstwo. Elektronika zazwyczaj pozostawia sporo do życzenia. A jak już coś się znajdzie [np. na Jamendo czy na mp3.wp.pl gdzie można czasem coś ciekawego namierzyć] to nie pasuje mi do selekcji. Zdaje się, że Niesencja po polsku nie będzie się nazywała #04. Musi swoje odczekać. A okładka już prawie przygotowana…

__Mazurskie zioła nagrał[y] nową płytę, ale nie udało mi się jej ściągnąć. Płyta nazywa się „Nie zgubiłeś się, jesteś tu”. Nic więcej nie wiem- gdy się dowiem, to powiem.

__Będzie jeden numer Mazurskich na wszechpolskiej Niesencji.

__Raz, dwa, trzy. Ja nie.

06.11.2007 _

__Napisałem do Psio Crew z prośbą o udostępnienie „Hajduka” do wspomnianej wyżej Niesencji. Odpowiedź mam obiecaną w przyszłym tygodniu, bowiem wyjechali właśnie do Azerbejdżanu na dwa występy. Czekam wobec tego- byłby hit!

__A jednak znalazło się coś dobrego wśród ostatnich znalezisk netaudio! Może nie powalającego, ale kręcącego. Klikaj, ściągaj- miło klepie.

 

__Dzisiaj spadł pierwszy śnieg tej zimy- co prawda nie ma już mojego pierwszego bloga, ale pierwszy wpis na nim zamiesciłem właśnie podczas pierwszego śniegu rok temu. Czas na

P O D S U M O W A N I E

__Po pierwsze – bardzo Ci dziękuję za odwiedzanie netmuzyki. Wiem- mógłbym pisać więcej, ale róźnie to bywa. Wychodzę z założenia, że lepiej rzadko a konkretnie, niż często i o niczym. Dziękuję raz jeszcze.

__Jestem bardzo zadowolony z ilości odwiedzin. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale ku mojemu zdziwieniu i wykres odwiedzin rośnie. Za to również dziękuję- statystyki to jedyny miernik przydatności niniejszej strony komukolwiek do czegokolwiek.

__Bo nie komentarze przecież. Nie zdarzają się często. Ale trudno.

__Wpisów na dzień dzisiejszy mam 56. Nie będę liczył, ale mniej-więcej tyle samo jest recenzji. Muzyki w sumie będzie- załóżmy 35min x56… jakieś 32 godziny. Średnio pisałem co 5-6 dni. Tak, powtarzam- mógłbym częściej. Ale nie mogę obiecać, że będę częściej. Przynajmniej na razie.

__Niesencje. Przyjęły się, ewoluują. Wciąż są ściągane- to miłe, biorąc pod uwagę zupełny brak lansowania tych składanek.

07.11.2007 _

__Są dobre blogi o netaudio, to i dobra netmuza się znajdzie :) To jest zajebiste [dzięki michalwolski], to jest zajebiste [dzięki matam], to jest zajebiste wielce [dzięki inny michał]… Spędziłem przy tych płytkach baaardzo miło dzień w pracy, przy przygotowywaniu sporego przetargu. Dobre do cyferek. I nie tylko. Dobre, bo zajebiste :)

_I to jest całkiem zajebiste.

 

09.11.2007 _

będę musiał zmienić sposób prowadzenia netmuzyki
bo właściwie to ja wcale nie mam czasu
chyba po prostu będę pisał krótko…
szybkie recenzje- pyk i już
przynajmniej przez jakiś czas…

na koniec pozdrawiam. Na odpowiedź od Psio Crew czekam nadal. To tyle.

14.11.2007 emeliks, mlx, mlonx, etc…


0 Responses to “Przydługaśność o niczym + trochę muzyki.”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

