10
Paźdź
07

Video #002. Psychodelicznie i po polsku.

Audiotong jest netlabelem dla poszukującego słuchacza- kiedyś ściągnąłem kilka prezentowanych przez to wydawnictwo płyt… ale za wyjątkiem jednej, o której zamieściłem wzmiankę kilka miesięcy temu- nic nie przypadło mi do gustu. Za mało w tej muzyce czegoś, co nazywamy melodią…

Ale dziś, przez przypadek, znalazłem klip. Może nie urzeka pomysłem i dbałością wykonania, ale jest po polsku i nadaje się idealnie do zamieszczenia w zapoczątkowanym wczoraj ‚kąciku wideo’.

Brenda LeeDVD wpisuje się pięknie w konwencję Audiotong- EP’ka lenajgiwittuju to psychodeliczne eksperymenty- przedziwne, hipnotyczne i nietuzinkowe. Łącznie 6 numerów. Tytułowy, który wizualizuje powyższy teledysk właśnie wylądował w poczekalni do polskojęzycznej niesencji…


5 Responses to “Video #002. Psychodelicznie i po polsku.”


  1. czwartek, 11 Październik 2007 o 08:05

    ciężkie, ale kto powiedział, że muzyka musi być lekka, łatwa i przyjemna? ale masz rację- ostatnio jadę w mocno pogibane klimaty… następny wpis w takim razie obiecuję- będzie słoneczny! [niesencja #03 będzie musiała poczekać, bo tego się o niej powiedzieć nie da ;]

  2. 3 marcinjankowski
    czwartek, 11 Październik 2007 o 08:38

    niezły teledysk, niesłe obrazy – pomysłowe moim zdaniem, ale na tyle nie dla mnie, że ostatnią minutę spędziłem z kursorem na przycisku „stop, zatrzymaj!” :-)

  3. czwartek, 11 Październik 2007 o 09:31

    nie dla Ciebie bo? a z tą pomysłowością to… kalka moim zdaniem, tylko nie kojarzę z czego. z mnóstwa?

  4. 5 marcinjankowski
    czwartek, 11 Październik 2007 o 11:34

    bo męczące jak diabli – nie mógłbym tego słuchać tak po prostu. chyba bym wymiękł :)

    a ten, no – pomysłowość – bo ja nie znam tylu rzeczy, żeby móc to przyrównać do czegokolwiek. mi się takie przedstawienie sennego koszmaru bardzo spodobało. koszmaru czy po prostu snu męczącego. ja bym tak nie umiał :)


Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

