24
Wrz
07

Post Human Era – Where I’m Going Half the Time [tube080]

Nie byłem dziś w najlepszym nastroju. Nadal nie jestem. Słuchałem wielu różnych płyt, wkurwiając się na wszystko i wszystkich dookoła. Nic mi nie się nie podobało, nic nie wychodziło… Beznadzień tak zwany.

Ale znalazła mnie w końcu jedna płyta, zupełnie różna od dotychczas przeze mnie proponowanych na netmuzyce- 8 nagrań, które określę mianem: electro-post-pop.

Post Human Era do złudzenia przypomina mi jakiś zespół… głównie wokalistę jakbym już kiedyś słyszał, czy wręcz słuchał wielokrotnie. Ale dawno temu to musiało być, bo nie za bardzo mogę skojarzyć…

A może Ty skumasz? Posłuchaj przede wszystkim Ancestors i Descendants, w tych dwóch kawałkach (może jeszcze w When Are We) wokal szepcze w sposób najbardziej charakterystyczny.

No nie wiem… The Sea and Cake może? … Poddaję się.


0 Responses to “Post Human Era – Where I’m Going Half the Time [tube080]”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


