29
Czer
07

Jan von Grafenstein – 13 [tube070]

Bardzo krótko tym razem, a to dlatego, że zastosowałem jakiś dziwny znacznik html w poprzedniej wersji tego tekstu… i po zapisaniu go do blogowego brudnopisu znikło mi prawie wszystko :(

-No to pierdzielę, nie będę pisał jeszcze raz! – stwierdziłem ze wściekłością.

-No ale kuuurcze, szkoda by było, żeby taka perełka nie trafiła do Ciebie na weekend! – szepnąłem do siebie poniewczasie.

No to pyk, panie Janie!

 

Zwięźle zachęcę: posłuchaj sobie muzyki z pogranicza dokonań artystów nagrywających dla znanych wytwórni 18th Street Lounge Music i Compost Records. Posłuchaj znakomicie zrealizowanych 52 minut  ciepłej elektroniki spod znaku chillout. Posłuchaj 13 bezbłędnych kawałków, a zwłaszcza zwróć uwagę na numer 4, 9 i 12. Czwórka znalazła się nawet swego czasu na ekslukzywnym mixed tape’ie #10 Mercedes-Benz.

A jak Ci się spodoba, to może nawet zamieścisz tu komentarz?


1 Response to “Jan von Grafenstein – 13 [tube070]”


  1. 1 imaginary boy
    niedziela, 01 Lipiec 2007 o 11:50

    Nie obczaiłem jeszcze dogłębnie, ale zapowiada się na fajowy wakacyjny soundtrack.


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


