30
Sty
07

Legendary Pink Dots?

Dziś krócej- dlatego może, że ledwo znalazłem czas na wpis, ale też dlatego, że nie bardzo wiem, co napisać o tej płycie…

Zgodnie z tytułem- znalazłem coś na modłę LPD, ale nie klon, nie plagiat bynajmniej! I również nie ambient, co pokrętnie sugerował mi tytuł płyty…

Change! – Circle Of Ambient Friends

Rzecz pochodzi z bardzo ciekawej i nietuzinkowej wytwórni Comfort Stand, o bogatym katalogu nagrań z przeróżnych półek. Pomieszanie gatunków do kwadratu, ale jedna cecha jest niezaprzeczalna- niezłe to wszystko jest! I chociaż netlabel już nie działa, to nadal prezentuje sygnowane swoim logo produkcje on-line!

Dlaczego akurat wybór padł na tę pozycję? Po pierwsze: stwierdziłem, że jeszcze nie prezentowałem na tej stronie muzyki niełatwej, takiej dla bardziej wytrawnego słuchacza. Trudniejszej. Popieprzonej. Wykręconej.

Ssij psychodela!

A może dlatego, że od selekcjonowania perełek spośród tych wszystkich sieciowych dźwięków i mnie zmienia się powoli gust? A może jednak analogia do niegdyś niemalże wielbionych Różowych Kropek? A może- bo to po prostu niezłe jest?

Wszystko jedno- całość niszczy, mnie zwłaszcza pokiereszowany ostatni numer. Kolejny faworek do kolekcji.

P.S. Chyba zacznę oceniać płyty, punktować w sensie. Nie tylko za zawartość muzyczną, ale i za jakość produkcji i dbałość o szczegóły. Dziś na próbę ocenię mimochodem okładkę tej płyty:  jeden. W skali od jeden do iletamsobiechcesz. Na wszelki wypadek zamieściłem mniejszy obrazek niż zazwyczaj, poza tym nie wrzuciłem go do emeliksowego albumu grafiki na imageshack. Za karę!

1 Response to “Legendary Pink Dots?”



Skomentuj

autor

linki które rządzą

  • Brak

