05
Sty
07

Kondencuotas Pienas – Synaesthetic Layers

Jakieś dwa tygodnie temu rozpocząłem pisanie o dobrej + legalnej + darmowej muzyce. Wtedy znalazłem ep-kę dnb wykonawcy o obco brzmiącym pseudonimie Kondecuotas Pienas. Rzecz bardzo mi przypasowała, toteż jeszcze poszperałem… i znalazłem długogrający krążek K.P., na którym znajdują się również obydwa utwory z ep-ki.

A całość jest miodna. No i pięknie.

Wg tagów nadanych przez Pharmacom Records niektóre kawałki należą do stylu jungle, pozostałe to acid jazz. Trudno się nie zgodzić, może jeszcze dodałbym atmospheric drum’n’bass

W każdym razie płytka na zmianę buja i porywa, jest raz nieco dzika a raz łagodna; natomiast zawsze słychać dobre beaty, połamane oczywiście, ale skoczne. Brak tutaj charakterystycznych dla ‚nowego’ dnb chorych fajerwerków dzwiękowych i ogłuszającego zgiełku, chociaż jest dynamicznie a i bywa całkiem ostro.

Zapraszam do zassania całej płytki pod tym linkiem, lub po kolei:

01. 6 Weeks 3 Days and No Content „One Step Closer” (6:29 min.)
02. Aquatic Circles (7:25 min.)
03. Sidabrine Dykuma „Apelsino Kosmaras” (4:20 min.)
04. Detonuotas Sapnas (6:40 min.)
05. Son Som ‚N’ Ambulist „Rebirth” (4:44 min.)
06. Ciurkst, Smurkst Jr 2 Tumbackes (4:39 min.)
07. Nevertheless (4:47 min.)
08. The Citizens Of Mousville „Reincarnation” (6:43 min.)
09. Chukaboo (6:13 min.)

i znane Ci już ze wspomnianego na wstępie posta:

10. Unfinished Autumn Symphony (9:02 min.)
11. Lazy Bastard (6:50 min.)

Pozostałe pozycje z katalogu Pharmacom Records nie przypadły mi do gustu… z dwoma wyjątkami. Ale o tym innym razem. Tymczasem- miłego słuchania!


2 Responses to “Kondencuotas Pienas – Synaesthetic Layers”


  1. 1 imaginary boy
    czwartek, 08 Luty 2007 o 19:43

    Rzucam w kąt „Journey Inwards” LTJ Bukema, bo teraz chcę słuchać tylko Kondonkutasa Penisa. Coś mi się zdaje, że to będzie moja ulubiona płyta atmospheric (obok „Logical Progression 3”).

  2. 2 emeliks
    sobota, 10 Luty 2007 o 15:02

    @imaginary boy
    ______________
    zgadzam się!
    ciągle szukam takiego wokalu jak MC Conrad, ale jeśli nawet coś znajduję, to nie jest to dnb…


Skomentuj

autor

wpisy które rządzą


