02
gru
10

dżimejl, gugle i inne chrome fu!nkcjonalności w necie

Z ciekawości zaglągnąłem [bo nie zajrzałem przecież!] do spamu, co mi go dżimejl odłożył ostatnimi czasy.

SKANDAL i Fu! To ja mam zaglądać do spamu, żeby ciekawe mejle odczytać? W życiu nie oznaczyłem TYCH adresów jako adresatów nieporządanych- skąd ta jebana nadgorliwość? Bo inni tak sobie zażyczyli i ja też tak chcę wobec tego?

Fu!

Co mi czasami podaje gugle to jest kompletna żenada. Przykładami nie będę sypał, bo jakoś sobie radzę, ale ilość pozycjonowanych linków zaczyna przyprawiać mnie o szczery ból.

Fu!

A z Opery na Chrome to się absolutnie nie zamierzam przesiąść- na drugim kompie /tj. żony/ ów się znajduje i zachowuje się- jak dla mnie- całkowicie nieprzewidywalnie. I źle. Nie lubię i Fu!

Fu!strację tudej chciałem jedynie przekazać, nafu!kać na fu!ndamentalną spolegliwość moją wobec  zaistniałej i skostniałej rzeczywistości w www i ogólnie to poproszę o wsparcie dotyczące dobrej wyszukiwarki oraz dobrej darmowej poczty.

Pomożesz?

0 Responses to “dżimejl, gugle i inne chrome fu!nkcjonalności w necie”



  1. Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

autor


